Sessions de Fisioteràpia Personalitzades

Com a centre de rehabilitació es tracten els dolors i les patologies musculars i òssies. La fisioterapeuta s’encarrega de recuperar el bon funcionament de l’organisme mitjançant tècniques innovadores – Indiba Activ Therapy– que ajuden també, a la Prevenció de futures lesions.

Tractem el dolor de contractures, tendinitis, hèrnies, capsulitis, etc.; l’artrosi en la reducció del dolor i el manteniment de la massa muscular i òssia; la mobilitat a nivell articular, reducció de la rigidesa de tendons i càpsula articular etc.

Som un centre especialitzat en INDIBA i treballem , per exemple, en les lesions agudes inflamatòries –Hipertèrmia profunda- per a disminuir el dolor i la inflamació;  utilitzem tècniques d’activació muscular, per a la mobilitat i l’estabilitat articular de les zones afectades.

Disposem també d’un Escàner 3D on s’avalua l’estat físic de la persona, l’equilibril’enfortiment muscular i  s’analitza el sistema múscul-esquelètic  i Postural.

Ajudem al pacient a prevenir i/o rehabilitar disfuncions per traumatismes, post-quirúrgiques, patològiques i posturals  o patologies causades pel desgast laboral o per l’envelliment de la persona.

Com a Centre innovador disposem d’una cartera de serveis de fisioteràpia estètica –la fisioteràpia que tracta la pell i cuida la imatge. Cuidem la pell i el cos. Fusionem Salut i Estètica. Tot pel Benestar de la persona.

Treball de cicatrius en post-operatori, en liposucció i en abdominoplàstia.
Tractaments estètics amb Indiba Anti-aging facials i corporals

Tractaments estètics post-Cirurgia
Facials – Pits (amb/sense pròtesis)- Abdomen- després d’una Liposucció – Cicatrius – Drenatge i Cicatrització.